אילו מוצרים ניתן לרכוש באתר?

באתר ניתן לרכוש אופניים ומבחר של אביזרים. 


היכן ניתן לקבל מידע על המוצרים מעבר למידע המצוי באתר?

המוצרים באתר מלווים במידע רב ושימושי הכולל תיאורי מוצר, מפרטים, תמונות וסרטי וידאו. בכל מקרה של צורך במידע נוסף ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של Recycles ו/או לאחת מחנויות הרשת. בחנויות ניתן לשאול שאלות נוספות ולקבל הסברים נוספים על המוצרים השונים.


היכן ניתן לראות את המוצרים הנמכרים באתר?

את מרבית האופניים הנמכרים באתר ניתן לראות בתצוגה בחנויות הרשת. אנא שימו לב כי לא כל הדגמים נמצאים בתצוגה בכל החנויות בכל עת. אם ברצונכם לראות דגם אופניים מסויים תוכלו לברר באילו מחנויות הרשת הוא מוצג או באמצעות פנייה ישירה לאחת מהחנויות או באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות.
בהתייחס לאביזרים באתר, מלאי האתר נפרד ממלאי החנות. המוצרים המפורסמים באתר אינם בהכרח קיימים במלאי החנות. על מנת לבדוק הימצאות של מוצר במלאי החנות יש לפנות ישירות לחנות הרלוונטית


האם ניתן לבצע עסקת Trade In על אופניים באתר?

לא ניתן לבצע טרייד אין ישירות דרך האתר. במקרה של עסקת  Trade In יש לפנות לחנות על מנת לקבל הצעה רלוונטית עבור האופניים שלכם. עסקת הטרייד אין מתבצעת ישירות מול החנות.


באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם ברכישה באתר?

ברכישת אופניים באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי בלבד עם אפשרות פריסה עד 12 תשלומים. ניתן לבצע תשלום בכל אחד מכרטיסי האשראי הבאים: Visa, MasterCard, IsraCard, Diners, AmericanExpress . במידת הצורך, בעת רכישת אופניים, ניתן לשלם בהעברה בנקאית או בפיצול מספר כרטיסי אשראי. במקרה של העברה בנקאית או פיצול כרטיסים יש לבצע את התשלום דרך חנות האיסוף שבחרתם או שירות הלקוחות של ריסייקלס.
בקניית אביזרים התשלום הוא בכרטיס אשראי בלבד.


כיצד מקבלים את המוצר/ים שנרכשו?

ברכישת אופניים האיסוף מתבצע מחנויות הרשת בלבד. לא ניתן לשלוח אופניים ישירות לבית הלקוח. במעמד ביצוע הרכישה תתבקשו לבחור חנות בה תרצו לאסוף את האופניים.
ברכישת אביזרים האפשרויות הן משלוח לבית הלקוח או איסוף מהמחסן הראשי בנתניה.


היכן בארץ יש חנויות ריסייקלס?

חנויות ריסייקלס פזורות בכל רחבי הארץ. לרשימת חנויות ריסייקלס אנא כנסו ללינק הבא:
https://recycles.co.il/shop_list

 

מהם זמני האספקה לרכישות באתר?

ברכישת אופניים זמן אספקה עד 7 ימי עסקים לחנות. זמן האספקה מתייחס לזמן הגעת האופניים לחנות ולא כולל את הזמן הנחוץ לחנות להרכיב ולבדוק את המוצר.
ברכישת אביזרים זמן אספקה עד 5 ימי עסקים לבית הלקוח.


כיצד אפשר לבדוק את מצב ההזמנה שלי ולעקוב אחר משלוח ההזמנה?

לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליכם הודעת מייל עם פרטי ההזמנה. לאחר איסוף ההזמנה במחסן תשלח הודעת SMS נוספת המודיעה כי המוטצרים שלכם נאספו ומוכנים למשלוח. הודעה נוספת מחברת השילוח תשלח אליכם ב- SMS ברגע איסוף החבילה מהמחסן. ביום החלוקה חברת השילוח תשלח הודעה נןספת עם פרטים נוספים בנוגע לשעת ואופן האספקה. בכל עת ניתן לפנות גם למוקד שירות הלקוחות של Recycles לבירור מצב ההזמנה.

מה המינימום בהזמנה באתר למשלוח אביזרים חינם?

כל הזמנה מעל 199 ₪ תזכה את הלקוח במשלוח חינם לבית הלקוח.


מהי עלות משלוח לבית הלקוח בהזמנה אביזרים מתחת למינימום?

עלות משלוח לבית הלקוח היא 35 ₪ 


האם אביזרים המוצגים באתר קיימים גם במלאי חנויות ריסייקלס?

בהתייחס לאביזרים באתר, מלאי האתר נפרד ממלאי החנות. המוצרים המפורסמים באתר אינם בהכרח קיימים במלאי החנות. על מנת לבדוק הימצאות של מוצר במלאי החנות יש לפנות ישירות לחנות הרלוונטית. בכל מקרה בקניית אביזרים לא ניתן לרכוש באתר ולאסוף מהחנות גם אם המוצר קיים במלאי החנות. 


ברכישת ביגוד/נעליים באתר איך אדע מה המידה המתאימה לי ובאילו סניפים ברשת ניתן למדוד מוצרים?

המוצרים לרכישה באתר אינם ניתנים למדידה לפני הרכישה. באתר קיימת טבלת מידות מפורטת לפי מותגים, יש לבדוק בטבלה זו התאמה של מידה לפני רכישה. לא ניתן למדוד את המוצרים בחנויות לפני קנייה.


מהן שעות פעילות שירות הלקוחות?

שעות פעילות שירות הלקוחות הן 10:00-15:00 בימים א'-ה'