האם ניתן לבטל הזמנה?

ניתן לבטל הזמנה עד 14 יום מיום ביצוע העסקה מכל סיבה שהיא (מוצר תקול, מידה לא מתאימה או כל סיבה אחרת).


כיצד ניתן לבטל הזמנה?

יש לפנות לשירות הלקוחות באחד מהאמצעים הבאים: צור קשר באתר/ השארת הודעה במענה הקולי הטלפוני/ בכתובת המייל [email protected] לצורך המשך טיפול.

 

האם ניתן להחזיר אופניים אחרי שנרכשו?

החזרה של אופניים מורכבים שנמסרו ללקוח תתאפשר אך ורק במידה שלא נעשה שימוש באופניים לשם רכיבה ואך ורק במידה והם מוחזרים במצבם כפי שנמסרו ללקוח בחנות במעמד מסירת האופניים. לא תתאפשר החזרת אופניים שרכבו עליהם. בכל מקרה של החזרת אופניים מורכבים שלא עקב פגם יגבו דמי טיפול בשיעור של 5% או 100 ₪ (הנמוך מבינהם) ובנוסף ינוכו דמי הטיפול של חברת האשראי בביטול העסקה. 

 

כיצד מקבלים זיכוי כספי על הזמנה שבוטלה? 

במקרה של ביטול יבוצע החזר לכרטיס האשראי בו שילם הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. ניתן יהיה לראות את הזיכוי בפירוט חיובי האשראי עד 10 ימים מרגע העברת הפנייה לחברת האשראי.


האם ניתן להחזיר אביזרים אחרי שנרכשו?

החזרה של אביזרים אפשרית אך ורק באריזה המקורית ואם לא נעשה בהם שימוש ובצירוף חשבונית קנייה בתיאום מראש עם מרכז השירות שלנו. 


כיצד ניתן לבצע החזרה?

ניתן להחזיר אביזרים באריזה המקורית שלהם בתיאום מראש ישירות למחסן ריסייקלס בנתניה או ניתן להזמין שליחות לאיסוף המוצר בעלות של 35 ₪. במקרה של מוצר פגום החזרה בשליחות תתבצע ללא עלות. 


כיצד ניתן לבצע החלפה?

ניתן להחליף אביזרים באריזה המקורית שלהם בתיאום מראש ישירות למחסן ריסייקלס בנתניה או ניתן להזמין שליחות לאיסוף המוצר בעלות של 39 ₪. במקרה של מוצר פגום החזרה בשליחות תתבצע ללא עלות. 


כיצד מקבלים את התשלום בחזרה במקרה של החזרה?

לאחר החזרת המוצר אלינו ולאחר בדיקה כי המוצר ארוז באריזה המקורית ולא נעשה בו שימוש יבוצע החזר לכרטיס האשראי בו שילם הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. ניתן יהיה לראות את הזיכוי בפירוט חיובי האשראי עד 10 ימים מרגע העברת הפנייה לחברת האשראי.


הזמנתי מוצר ולא קיבלתי אישור הזמנה במייל מה עליי לעשות?

לפנות אל שירות הלקוחות דרך צור קשר באתר/ חיוג והשארת הודעה במענה הטלפוני ואנו נבדוק ונטפל בהתאם.


כיצד ניתן להגיש תביעת אחריות לאופניים?

על מנת להבטיח טיפול מהיר ויעיל במקרה של תביעת אחריות יש לבצע רישום אחריות של האופניים מיד לאחר שנרכשו. הרישום באתר מהווה אישור והסכמה שלכם לתנאי האחריות למוצר שקניתם כפי שמנוסח בתקנון האתר. את רישום האחריות ניתן לבצע ב:
https://www.recycles.co.il/bike_warranty

תביעת אחריות ניתן להגיש ישירות בכל אחת מחנויות הרשת. בעת הגשת תביעת אחריות יש להציג חשבונית קנייה. תביעת האחריות תטופל מול היצרן בהתאם לתעודת האחריות ובהתאם לתנאים שנקבעו בתקנון האתר.