כתב:רועי קאפח
לאחר 18 שנים של שינויים ותיקונים, הגיע הזמן להמציא מחדש את הבולם המהפכני בשוק. לדחוף את הגבולות יותר מאי פעם ולסובב כמה ראשים בדרך. אנו מציגים את הדגם החדש Lefty Ocho, הדור השביעי במספר של שושלת LEFTY המפוארת. הדגם הכי מתקדם, חלק, מדויק וקל של מזלג בולם זעזועים XC. נבנה עבור מאמינים.
מזלג ה-XC הכי טוב בעולם. תאמינו לזה.
Lefty Ocho החדש, מיועד עבור רוכבי XC שמאמינים בתוצאות. פעולת השיכוך החלקה והאדירה נוצרת מהחיכוך הכי קטן מכל מזלג שקיים כיום. הדיוק המרבי נובע מכך שיש לנו את הקשיחות הרצויה, המתאימה לשליטה מלאה. והביטחון שנובע מכך שאתה יודע שאתה רוכב על אחד הדגמים הכי מתקדמים, פורצי-דרך, שובר מוסכמות של מזלג XC שאי פעם נוצר. אלו הם התוצאות אשר מביאות לניצחונות.
תראו את האור.
המזלג הראשון מסוגו שהוא חד-כתרי, וחד-צדדי בעולם, שומר על המאפיין החשוב ביותר של מזלגות XC, קלות המשקל. עם כתר אחד ורגל אחת, כל החומר מתרכז היכן שצריך עבור קשיחות וחוזקה, מה שהופך אותו לאחד מהמזלגות הקלים בעולם – 250 גרם קל יותר מהגרסה הקודמת של Lefty. משקל נמוך יותר ממזלגות נפוצים – מביא לשיכוך טוב יותר.
הכי חלק. נקודה.
שיכוך הוא תנועה. ככל שהבולם פועל בצורה חלקה יותר, כך פעולת ספיגת הזעזועים נעשית טובה יותר. מבודד אותך מפני השפעות חיצוניות. עוקב אחר השטי הקשה בצורה מעולה ומביא אותך להיכן שתרצה להגיע. כשזה מגיעה לפעולה חלקה, Ocho עומד בפסגה.
קשיחות מותאמת עבור מרוצים.
ל-Lefty Ocho יש את הקשיחות הכללית הכי טובה מכל מזלגות XC שקיימים כיום בשוק. אבל מה שמפריד אותו מהשאר הוא לאו דווקא כמה קשיח המזלג, אלא איך הוא כה קשיח. בגלל שקשיחות, כמו כל מיני דברים, היא חרב פיפיות: יותר מדי גמישות והתנועה לא תהיה יציבה מספיק. יותר מדי קשיחות, או קשיחות במקומות הלא נכונים, תיצור ריקושט וקפיצות, במקום זרימה נכונה. העיצוב החד-כתרי המיוחד, וטלסקופ משולש בתוך משולש, מעניקים לנו יכולת חסרת תקדים להתאים את קשיחות המזלג.
מבט מעמיק על הפרטים
A. הבולם החד-כתרי, חד-צדדי הראשון מסוגו בעולם, המותאם עבור ביצועים מרשימים.
B. סטירר טאפרד, מכוון בין 1-1/2 אינץ' ל1-1/8 אינץ'. קל יותר. פשוט יותר. סטנדרטי.
C. כבל פשוט ואמין עם נעילת מנוף מרוחק על המזלג או על המזלג והבולם האחורי.
D. מגן רגל חזק ואיכותי שגם משמש להעברת צינור הבלם בצורה נכונה ומוגנת.
E. עם רגל אחת בלבד, ל-Ocho יש פחות חיכוך והרבה יותר פעולה חלקה
F. שסתום אוויר SideCar, קל יותר לגישה, פחות לכלוך וגם לא ליד הרוטור שהפריע בניפוח
G. כפתור כיוון ריבאונד.